.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Saturday, June 5, 2010

perpisahan

ni la subjek yang paling orang tak suka kan.. termasuk la aku... perpisahan biasanya akan menyebabkan kesedihan... x kira la apa-apa jenis perpisahan yang berlaku pon... aku dah merasa banyak jenis perpisahan.... memang sedih giler.... (!_!)




kalau nak di ikut kan, x da saper yang nak berpisah.. tapi setiap pertemuan pasti da perpisahan..


lepas ni aku akan berpisah dengan kawan-kawan aku yang belajar kat Kolej Pembantu Perubatan Ulu Kinta... dah tiga tahun kitaorang bersama... lepas ni semua akan buat haluan masing-masing... ada yang akan berkhidmat tuk rakyat di Utara.. da di Selatan... da di Pantai Timur... and x lupa gak Malaysia timur (sarawak n sabah)...

kenangan kat hospital bahagia ni tak kan luput dalam ingatan aku... banyak sangat peristiwa yang berlaku... aku sayang tanjung rambutan...
buat roomate ku... and my best friend group

@hafiz hashim
@anwaruddin
@hariz
@labi
@peja
@araz
@bai
@amirul
@afif
@amin
@muhsin....

dan semua yang pernah jadi rumate dan housemate aku masa praktikal.... ( yang nama x da.. sorry la coz nati post ni jadi panjang sangat).....
terima kasih sebab sudi layan aku selama kita kenal..halalkan makan minum ku.. gurau senda ku... marah ku.. ajuk ku... teman seperti kalian x dapat ditukar ganti.. lepas ni kita mungkin jarang berjumpa.... sedihnya la...



buat seseorang yang aku cinta dan sayang... perpisahan merupakan perkara terakhir yang ingin daku lakukan.. tetapi jiwamu seakan-akan mula dan terus menjauhi diriku... sekiranya itu dapat membahagiakan kita berdua... aku merelakan pemergianmu... (!_!).... ingatlah, da seseorang sangat menyayangimu....

No comments: