.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Sunday, June 13, 2010

Aku dah sedar,,,

aku dah sedar kini yang semua nya hanya permainan... aku x dapat nak agak perkara yang akan belaku... kenapa boleh jadi macam ni.. aku x macam ni dulu...

buat kalian semua... terima kasih coz ambil berat... mayb dia bukan untuk ku...

tapi sekarang benda tu dah x penting... dia dah ada hidup dia sendiri.... aku x patut kacau kebahagiaan dia.. so aku undur diri... selamat tinggal semua kenangan bersama dia....

selamat tinggal seseorang yang pernah aku panggil syang.....
( peritnya nk luahkan....)

4 comments:

rama-rama said...

bgus la 2 awk...
tiap yg blaku da hkmah nya....
yakin pada kuasa ALLAH...
kalo da jodoh...
biar tpisah bribu btu pown..
psti akn bsama....
kalo dh xda jdh...
biar ddk sblh umah pown...
ttp x kn bsatu....
dlm tiap phbungan...
jgn tlalu mgharap...

Jerul said...

ish3..aku paham perasaan ko..

xhilmi said...

rama2: tq tau...
jerul: btl ker???

xhilmi said...

rama2: tq tau...
jerul: btl ker???