.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Thursday, June 17, 2010

Moving On.... changing the way...

now... i have new goal in  my life.....



aku nak lupakan perkara yang lepas... nak cuba hidup dengan perkara yang baru... nak cari balik mana aku yang lama... zul yang x sesat.... hurm.... journey that change my whole world... aku tak tahu samada per yang berlaku kat aku sebelum ni merupakan hukuman tuk aku atas apa yang pernah aku lakukan pada masa lalu.. masa aku mula berjinak-jinak tuk merasa bibit-bibit cinta...



macam poyo kan ayat kat atas tu... tapi tu la hakikat nya... aku penah wat salah pada masa tu... aku pon tak hargai orang yang sayang kan aku... per yang aku pentingkan ialah kebahagiaan aku jer.. perasaan orang lain aku letak ke tepi... aku sangta pentingkan  diri sendiri pada masa tu.. aku abaikan orang yang sangat sayangkan aku...



kalau dunia ni tidak berputar....
sudah tentu aku kan sentiasa ada diatas... tapi hakikatnya tidak.. bumi ni bulat.. bumi ni berputar.... jadi aku dah mula ada dibawah... lalui hidup aku atas penyesalan lampau... aku rasa menyesal... tapi  mungkin ni la bahang sumpahan yang pernah aku dengari dari mulut-mulut insan yang pernah aku kecewakan...

sekarang... aku nak berubah.. aku nk jaga hati otrang yang syang pada aku... tapi, ada ker??? huk2... terlambat aku sedari semua ni... buat yang pernah aku mainkan perasaan nya... aku minta maaf dari sudut hati aku yang mulai gelap ni....


maafkan zulhilmi ni.... aku ingin mulakan chapter baru... help please..... (!_!)

No comments: