.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Sunday, July 4, 2010

tangan ku laju jer menaip... otak aku dah mereng.. hahaha

aku ker ni??? x kan dah gila cmni.. hahah


aku tak tahu apa nak tulis sebenarnya... tapi dalam kepala otak aku ni da satu perkara yang aku nak shared ngan korang.... sebenarnya more kepada pertanyaan.. ehhehe

1) bila kita sayangkan seseorang, kenapa kita selalu akan biarkan diri kita di lukai or kita melukai orang yang kita sayangi... sedangkan hakikat nya mereka itu orang yang kita SAYANG... 

2) kenapa bila dah bertekad untuk buat sesuatu ( betul-betul dah nekad ar ni ), bila orang yang kita sayang larang kita dari buat benda tu.. kita akan jadi serba salah untuk buat sesuatu perkara  tu??

ha... try korang solve perkara yang aku list kan kat atas... hahahha.. aku pon pening,... hahah... coz da orang cakap yang tu sebab kita sayangkan seseorang.. tapi kenapa???? ehheh..

aku leh jadi insane cmni kot.. hahahah

No comments: