.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Saturday, July 3, 2010

bosan lak

weh.... asal lak lambat tul dapat surat penempatan tuk kerja ni.. surat lantikan dari Suruhanjaya Perkhidmtan Awam (SPA) dah dapat... tunggu surat kerja n posting kat ner jer ni dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).... dah bertanduk aku duk kat umah ni....

ni la aku sekarang... da tanduk wei.. hahahah

dalam minggu lepas seronok ar dok umah coz ramai kawan-kawan yang masih dok kat umah sebab U x buka agi... tapi minggu ni dorang dah start balik U... tinggal la aku sorang2 kat umah... huhuhuhu.... sedih tul la...

aku harap minggu depan dah dapat surat dari KKM... surat tuk kerja semua dah settle... cuma nk tunggu result medical check up jer... aku tak nak keje kat terengganu and  kelantan.. hehehe... coz aku nak kua gi tengok wayang camner kat negeri tu.. hehehe.. ( jangan marah yer dak gannu n klate)....

jom gi tengok movie... hehe... x sabar tunggu twilight kua.. hehehhe


4 comments:

CaHaYa BuLaN said...

hahha..mntk2 dpt jaOh2... sbh Or swak ke kn...
blek kg sthn skali...bwu pdn muka...
hehheh...=p

xhilmi said...

cik kamariah: kejam.. hahahhaha

CaHaYa BuLaN said...

wah...skali pgl nama pnuh..hahah... nk tgelak pown da...dh xda rama2 g dh?? hahha.... ok la 2 kn... mntk sgt jaOh2...

xhilmi said...

rama2:hahaha.... sajer jer.. harap2 x dpt la.. ehhehe.. x mo...