.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Monday, July 5, 2010

Aku dah dapat tempat kerja... HSA JB



Aku dah dapat tau kerja kat ner.. Yea.... yahoooo.... alhamdullilah....
x sangka lak aku akan dapat kerja kat Johor baru.. aku baru jer berangan-angan nk kerja kat Kuala Lumpur ker... Selayang ker... Kelang ker... huk2... x da rezeki kot aku kat belah sana.....

lagipon, JB pon not bad... bandaraya gak... hehee... leh gi lepak kat singapore.. ( kalu da duit la) ehhehe...



so tuk makluman korang semua... aku akan berkerja di HOSPITAL SULTANAH AMINAH johor bharu...
dan aku akan lapor diri pada 12 hb July 2010 kat sana.. hehhehehe...


ni lar.. result penempatan aku.. (click la kat sini... yang warna unggu yea)

1 comment:

rama-rama said...

waa...syiOk ek dia... slmt btugas....