.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Monday, January 18, 2010

hari terus berlalu... teringat keadaan dia...

hari ni aku berada di ayer tawar.. tapi perasaan aku dan minda aku masih ader di PPUM.. masih ada setia di tepi katil farez....

teringat keadaan dia sewaktu aku disana... resah dan restless jer... dia tak dapat mkn n minum melalui mulut wat masa sekarang.. makann dalam bentuk cecair hanya dapat di beri melalui tiub makann di hidung dia... aku x dapat bayangkan mcm mn perasaan aku kalu terpaksa melalui perkara tu...

aku masih terasa seperti ingin tinggal di sana n menjaga dia dengan family dia, aku n family dia rapat coz masa kat kelantan dulu aku selalu tinggal dan tidur kat rumah farez... pagi ahad lepas, aku jaga dia sorg2 kat wad.. sebab nk bagi peluang kat kakak2 dia tuk berehat dan pergi makan.. masa tu farez x tidur lagi..aku bercakap dengan dia.. tanyer dia samada dia ingat tak perkara yg berlaku pada masa lepas.. alhamdulilah dia ingat aper yg berlaku....

aku usap rambut dia.. rambut dia skrg dah panjang... sejak dia berenti dari hospital KCDC kt kuantan, rmbut dia dh pnjg... aku nmpak muka dia x bermaya, jadi aku pun lap muka dia ngn tisu lembab.. aku buang kulit bibir dia yang kering  dan sapu vaselin...

tapi itu semua perkara yng  dah lps dan x mampu aku ulangi..
hari ini dan semalam aku berhubung dengan dia melalui hp...
aku col kakak dia dan request tuk bercakap dengan dia.. aku terasa nak dengar suara dia... aku akui yg aku dulu jarang col dia.. dalam sebulan hanya 3, 4 kali jer.. yang selebihnya hanya SMS... betul aper yang orang cakap.. selepas kehilngn sesuatu baru kita akan merindui \hargainya...

hari ni aku tanyer dia sal aper yang dia buat tuk hari ni.. semakin baik atau tak.. tapi ayat yang x pernah lekang dari pertayaan aku adalah.. " kau kena kuat semangat farez n ko kena tabah.. aku kat sini hanya boleh berdoa.. tapi ko kena usaha tuk pulih sendiri...

hati saper tak sedih bila kita tahu yang apa pertayaan yang kita ajukan x kan berbalas.. tapi aku percaya,suatu hari nati pasti aku akan dapat berbual ngan ko lagi farez.. aku akan sentiasa doakan ko....

Berusahalah farez... aku sentiasa ada di belakng mu...

3 comments:

aziah abu bakar sajak said...

ak a nurse kt ppum..kalau ada pe2 ak leh mntk tlg dia..
apa yg pntg skrang ko as frenz juz bleh brdoa kesejahteraan dia dunia n akhirat..jgn giv up!!

aziah abu bakar sajak said...

ak ada kwn nurse kt ppum..kalau ada pe2 ak leh mntk tlg dia..
apa yg pntg skrang ko as frenz juz bleh brdoa kesejahteraan dia dunia n akhirat..jgn giv up!!

xhilmi said...

owh.. ok gak.. tq nyer azie..