.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Sunday, January 17, 2010

Aku x nk tinggalkan dia....

aku terpaksa tglkan farez hari ni... aku kn balik Ayer tawar semula.. esok dah mula kn praktikal lagi...


hari ini aku g jumpa farez kul 7am.. aku g PPUM ngn Khairi n Pok we.. diorg kerja shif pagi hari ni... aku datang awal tuk teman farez hari ni coz aku dah x da peluang nk teman dia pasni.. aku dah nk balik semula ke ipoh petang ni...  then terus pergi ke KK ayer tawar..

hari ini aku jaga dia dari pagi sampai kul 2.30pm.. mcm2 yang berlaku hari ni.. gembira sgt aku time aku dtg dia bukak mata... dia salam ngan aku.. walaupun dia still x bleh cakap tapi itu dah cukup buat aku.. aku bersihkan bibir dia hari ni, kesan bibir kering kat mulut dia  buat dia nmpak teruk.. so aku bersihkan dan sapu bibir dia ngan vaselin gel... tuk lembabkan bibir dia...

hari ni, dia byk wat pergerakan.. yang paling aku gembira.. dia bangun n peluk aku.. aku peluk dia semula.. mcm nk menitis air mata aku.. sedih sgt bila dia bgn n peluk aku...smlm dia just pegang pinggang aku sambil baring jer... hari ini aku banyak berbual dengan dia.. (walaupun dia x berkata2)... aku cerita ttg hal2 lepas... aku cerita ttg kawan2 yg kirim slm... aku beri kata2 perangsang semngt dia untuk sembuh...
" Farez, ko kena kuat.. ko kn sabar.. insyaAllah lepas ni ko akan pulih... aku nk bawa ko kuar makan nati.. aku belanja.."..

dia mengangguk... terasa satu perasaan yg sedih n berat dalam jiwa aku.... sedih teramat... aku cakap yang aku sayang kat dia... aku nk dia pulih secepat mungkin....

sedang aku asyik jaga dia kat wad.. jam dah menunjukkan kul 2 petang.. sedih nyer aku ms 2.. x tau cmner nk ucp slmt tinggal pada sahabat baikku ni.. aku baru jer jengok dia tuk dua hari...

aku gagahkan juga n pujuk diri aku tuk beritahu dia...
" farez, aku nk balik ipoh dah ni...."
dia pun mengangguk n tarik aku dalam dakapan dia....
aku terasa mcm air mata aku dh nk gugur ke bahu dia... aku tahan air mata tu.. aku x nk dia sedih...
aku teruskan ayat aku...
" ko jg diri elok2 tau, nti ader ms aku dtg jenguk ko lgi.. aku akn  col ko pas ni... aku hrp aku akn dengar suara ko.... "

dia masih peluk aku ketika itu, n aku usap rambut dia... dia kemudian usap rambut aku semula... ms tu aku dah x dapt nk thn air mata aku.. aku nmpak dia pun dah menitiskan air mata.. aku pun ucap selamat tinggal n terus beredar dari situ... aku x sanggup nk tinggalkan dia... aku nk teman kan dia sampai dia sihat.. tapi aku x boleh..

Ya Allah... ko kuatkan la dri ku dan diri nya... pulihkan lah dia secepat mungkin.... ketemukan lah kami semula secepat mungkin....

aku tinggalkan PPUM dengn seribu satu perasaan.....

AKU X NAK TINGGALKAN DIA..... :(

1 comment:

ZuNnUrAiN said...

sdihnye zul...
even ak xrpt sgr ngn die..
tp ak pnah knal ng die..
jmp die..
igt x mse ko ngn die jd tukang bsuh pggan mse sppu ak kwin ri 2 kt jtih??
ya Allah...
smoga die slamat...
klau ko cl die...
ckp kt die ak kim slm...
suh die kuat k...
die mst igt ak kot...
gtau yg jmp mse kt knduri kwin 2...
mst die igt...
ak ngis dh ni...
sebak sgt...:'(