.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Tuesday, November 30, 2010

Dalam 10 cakap 1 nombor

video superb giler yang sedang melanda kawan-kawan aku kat JB ni... siap da wat ringtone ag.... hahah... mmg gila la...


DALAM 10 CAKAP 1 NOMBOR

video


Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
7 lu cakap...Ada 7 keretaku
Siang dan malam enjoylah kerjaku
Aku nak menari janganlah lari

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
5 lu cakap..... 5 kali tambah nasi
5 kali makan..... 5 minit lapar lagi
Dia siapa lagi....Sedarlah diri

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
Siang malam kira duit jadi hobi
Bangun pagi sampai lupa gosok gigi

Patutlah bau mcam ikan basi
Gaya pun sudah macam gergasi

Tandoori, capati , Kentucky
itu semua perlu makan
Ayam, itik panggang
Itu semua abang belikan

Ini makan minum sikit kautimmmm
Kalau tidak kita akan balik kutip tinnn

Duit banyak lagi
Apa peduli

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap

Mukaku mcam DJ bergaya
Cakap lu kawan orang tak percaya

Aku pun apalah kurangnya
Cantik juga macam aswairia

Dari jauh ku tegok
ingat beras punya guni
datang dekat baru tau
ini minyak punya tangki

muka macam roti canai hangusss
banding dengan ketam, ketam lagi bagus
apakah peduli.......duit banyak lagi

dalam 10 cakap 1 nombor
dalam hati aku ada apa ku cakap 2x
7 lu cakap ada 7 keretaku
Siang dan malam enjoylah kerjaku..
Aku nak menari janganlah lari…

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
5 lu cakap...... 5 kali tambah nasi
5 kali makan..... 5 minit lapar lagi
Dia siapa lagi......Sedarlah diri

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap

haahah... aku tak tau la ni dari filem ker atau memang da lagu ni... nampak cam pelakon tamil malaysia jer... hahah...
enjoy la K...  (^__^)

3 comments:

Jerul said...

kot kot ko yg nynyi thambi. hahha

Anonymous said...

stuju

xhilmi said...

hahaha.....