.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Thursday, May 20, 2010

Life At Home...... KUANTAN da best...

dah 4 hari aku balik Kuantan...
dah macam-macam yang aku buat kat rumah.... hari pertama aku dah kua pergi tengok wayang dengan khairul azwan n hafiz.. kitaorang gi tengok wayang citer Nightmare at Elm Street... dasyat gak citer tu.. suspen ar... saper yg suka tengok citer SAW n bunuh membunuh yang stylo, aku rekemen ar korang tengok citer ni.. memang berbaloi ar... balik tu kami lepak kat Teluk Chempedak.... walaupon dah pukul 3 pagi tapi still ramai people kat sana.... memang betul ar cakap orang, TC x penah mati.. aku g sana tuk makan kat MCd... then lepak tepi pantai jap... kul 4 Am aku pun pulang n zzzzzzzzz......



Hari kedua...
still kua ngan azwan n hafiz... kali ni kami gi tengok wayang cerita Robin Hood... erm.. citer ni not bad gak... tuk sesaper yang suka cerita historical, sila lah tengok citer ni.... x banyak yang aku nak cerita pasal cerita ni... korang gi la tengok sendiri erk.. hehehehe.. balik tu kami g makan KFC lak kat East Cost Mall.... then aku balik n tidur... penat la... huk2...



hari ke 3

aku ingat tak nak keluar dah coz duit memang dah kering giler... tapi da lak kawan aku ni ajak kua.(nama dia EMMA). dia cakap dia nk belanjer.. aku pon apa lagi.. dah orang cakap nak belanja, terus ar bersiap tuk kuar... so kami pon tengok wayang gak.. citer Diary Of Wimpy Kid... citer ni aku anggap best gak coz sempoi jer... x heavy and banyak friendship value... kadang-kadang kita selalu amik remeh tentang kawan kita, kita kutuk dia and layan dia cam sampah.... kita ingat dia tak kisah tapi jauh dalam hati.. mereka terasa... so hargailah kawan-kawan anda, kalu korang nak tengok citer ni pon ok gak.. ehhehe






hari 4

hari ni aku dok umah jer.... coz ini hari keempat.. ehheheh.. aku abiskan masa main Farmville, Cafe world and FishVille.... skype ngan yang tersayang.. and msg ngan tersayang kat FB... so, saper nak chat ngan aku silalah... hehehe....

YM: frozen_sierra@yahoo.com
skype:  lord_xhilmi

until next post erk kawan-kawan... erm.... salam...

1 comment:

siti the great said...

diary of a wimpy kid mmg not so bad la... best la gak.. santai jek... but im giong to watch shrek this weekend...