.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Friday, May 21, 2010

kawan-kawan


 KawaN..... Teman........ SAhaABat......

ada beza ke antara perkataan tu...  aku tak tahu.... hurm...




bagi aku, apa yang penting seseorang tu ada disamping... tidak kira waktu sukar,sedih atau gembira....  ramai yang berpendapat bahawa kawan yang dapat bantu kita masa susah, sukar untuk di cari.... tapi ada gak yang dapat tapi tak hargai...








kalau aku di beri kesempatan untuk jadi teman di saat suka dan duka.. aku rela.. bagi aku sahabat yang baik sukar di cari... aku pernah kehilangan... oleh sebab itu aku taknak dah abaikan sesiapa saja yang perlukan aku... aku nak jadi shield ( pelindung ), dan protecter tuk rakan-rakan ku.....

aku nak di hargai... sebagaimana semua insan inginkan... jadi aku patut mula untuk hargai orang terutama yang rapat dan berada disekitarku....




terima kasih buat semua sahabat ku... terima kasih coz sudi layan perangai aku yang pelik ni... untuk sesiapa yang selalu kena gigit dengan aku tu, aku minta maaf ( kalau korang kena gigit tu maksudnya, korang memang rapat ar ngan aku).....

salam sayang....

xhilmi...lipid..... malin.....

5 comments:

akunamajerul said...

wah..kawan teman sahabt..=) nice2. aku dlm golongan mana??hahahah...
btw, sekali berteman biar sampai akhir hayat..btol x??

xhilmi said...

aku rindu dak2 ni....

akunamajerul said...

rindu g la jumpa...=)

TeNgku IqMaL said...

kawan teman dan shabat

kawan, itu hanyalah kenalan biasa2 shaja.

teman, dia lah teman yg sanggup buat apa sahaja untuk kita, dia meneman kita sehingga kita yang membuang dia.

sahabat, dia kan sangat menyayangi sahabatnya sehingga sanggup mengangkat pedang sekiranya temannya di lukai. dia ada waktu senang dan susah

xhilmi said...

adik jerul: yup...
aqmal: tq tuk elaborate...