.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Saturday, March 26, 2011

Memory aku di Hospital Sultanah Aminah..




hospital sultanah aminah...
hospital pertama yang aku jejaki sebagai penolong pegawai perubatan U29....
Hospital yang mengajar aku banyak benda..
hospital mula2 aku berkhidmat tuk masyarakat..
hospital gaji pertama aku dikeluarkan...
hospital pertama aku beraya di dalamnya pada hari pertama raya puasa..


HSA...
banyak sgt kenangan aku di sini..
kenangan dengan rakan2 PPw yang tidak dapat dilupakan...
makan minum wayang dan karaoke....

aku rindu sangat saat kita sama2 keluar tuk tengok wayang...
keluar makan malam di Rawa Steamboat....
Dinner kat Senibong...
wayang kat Jusco Tebrau, KSL n CS....


saat aku kacau si Ainie...
saat kita kutuk " manusia Talam"...
saat aku hantar kereta tuk cat.. (thank khairi coz banyak tolong sal car)
saat kita tgk makan kat pokok ceri..

johor bahru...

negeri pertama yang melatih aku tanggungjawab...
betapa terasa di sudut hati...
perpisahan....

 

 
last gambar di senibong

1 comment:

Jerul said...

bila lipid berkata kata. hahahah