.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Tuesday, December 31, 2013

2013 tinggal sisa

Tahun baru. Tahun lama.

Bagi aku cam sama je tiap tiap tahun. Pertambahan umur macam x da effect. Tapi kenangan tahun 2013 sangat bnyak. Bnyak yg manis. Dan bnyak yg pahit. Yang pastinya tahun 2014 ni x da peneman.  Azam baru malas nk buat sebab azam lama pon tak tertunai lagi. :p

Tapi bagi kita muslim, makin tambah tahun makin dekat kita ngn kubur. Makin dekat dengan alam barzakh.  Amal x cukup. Dosa sentiasa bertambah. Hurm.


Buat tahun 2013... Bnyak mngajar aku erti hidup. Ajar aku tuk berkomitmen. Ajar aku mngundi. Ajar aku tuk kecewa. Ajar aku cari duit lebih. Bnyakkk la.  

AZAM YG DIRECYCLE TIAP TAHUN

      " KURUS!!!!! " hahahahah

No comments: