.::Welcome to Lord_xhilmi's Crap Worlds::.
Mysterious world that you cannot find anywhere

Saturday, August 21, 2010

Ramadhan di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru...


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK BUAT SEMUA TEMAN-TEMAN
moga tahun ni lebih baik dari tahun yang sebelum nya,... amin...

Ramadhan tahun ni merupakan bulan yang istiwewa buat aku coz aku dah start kerja... bulan dimana banyak berlaku perkara yang besar dalam hidup aku....  dalam bulan ramadhan aku banyak hilang orang yang aku syang... mereka semua dah pergi menghadap illahi...



tahun ni istimewa coz aku kena berbuka kat hospital... kena bersahur kat hospital... coz masa student dulu, kami dapat pelepasan tuk balik awal tuk berbuka dan x da shif malam... so x kan bersahur kat hospital.. buat masa ni, aku x sempat dan x kena agi berbuka atas ambulance... banyak dah kawan2 sekerja aku yang kena.. bila da panggilan kecemasan 999, kami kena respon dengan ambil kes tersebut... (21 ogos 2010) tadi aku keja kat unit PHC, unit tuk ambulance la.. aku dapat panggilan 999 kul 6.55pm.. sedangkan berbuka 6.16pm... kes accident..  mmg x sempat lah nak berbuka kat hospital...



aku pun mula la mencari partner aku... coz dia nak gi ambulance call tu... tapi x jumpa tadi... aku pon angkut la equipment tuk gi respon kes... dengan ati yang sayu giler... tibe2 mamat tu muncul depan mata aku.. hahaha... lega... terus aku pass over kat dia.. selamat la aku tadi.... ehheheh...

hopefully pasni aku x kan kena ambil ambulan call time2 nak berbuka lagi.. ehheheh...








*buat Penolong Pegawai Perubatan En. Firdaus (along), tq erk coz respon kes tu.... heheheheh

No comments: